Bezoekadres
Bastionweg 40-42
4614 RM Bergen op Zoom

De Zoom 2019

In grote lijnen alvast de innovaties van De Zoom voor 2019:

- Wegens de immer gezellige drukte op de banen bij het vrijspelen in de avonden, tijdens de heren- en damesochtenden, de competitie, toernooien en velen die training volgen van onze 1.080 leden kunnen we een extra tennisbaan goed gebruiken. Tijdens de ALV werd dan ook bijna unaniem door de aanwezigen enthousiast op "voor" gestemd. We gaan dus een 11e tennisbaan in eigen beheer aanleggen!

- Verder is tijdens de ALV aangegeven dat de contributie ongewijzigd blijft, € 125,00/jaar voor de senioren voor 2 sporten tennis & padel. Hiermee blijven we de voordeligste tennisvereniging van de omgeving.

- Het dak van het clubhuis gaat dit jaar gerenoveerd worden.

De Zoom is klaar voor de toekomst!
         Met 11 tennisbanen en 2 padelbanen

Nieuws Speeddate tennis De Zoom 2019 Senior Plus dagen 2019 Tennispas 2019 afhalen Bridge-avond Banen onbespeelbaar? Sjors Sportief Oudste lid na 41 jaar lidmaatschap opgezegd Nieuw: pas zelf je foto op je pas aan! Vacature Secretaris Max Vitaal Vrije inloop heren en dames Fox Sports op tv Het zoomertoernooi was weer een groot succes! KNLTB ClubApp Het Cios geeft training bij De Zoom Sportklassen 't Rijks Moller sportklassen Ravelijn Steenbergen Daan Maasdam gaat voor de wildcard ABN-AMRO WTT Cios geeft scholing aan N1 Padelspeler van Nederland! Eerste KNLTB Padelexamens Ciosleerlingen Vrije inloop activiteit: De Zoom in Centercourt Spectaculaire opening op ZuidWest TV Drone-vlucht over ons park Joost voor wildcard ABNAMRO WTT Padelbanen Feestelijke heropening, huldiging 1.000ste lid & nominatie! Alleen pinnen mogelijk