Bezoekadres
Bastionweg 40-42
4614 RM Bergen op Zoom

De Zoom 2019

In grote lijnen alvast de innovaties van De Zoom voor 2019:

- Wegens de immer gezellige drukte op de banen bij het vrijspelen in de avonden, tijdens de heren- en damesochtenden, de competitie, toernooien en velen die training volgen van onze 1.080 leden kunnen we een extra tennisbaan goed gebruiken. Tijdens de ALV werd dan ook bijna unaniem door de aanwezigen enthousiast op "voor" gestemd. We gaan dus een 11e tennisbaan in eigen beheer aanleggen!

- Verder is tijdens de ALV aangegeven dat de contributie ongewijzigd blijft, € 125,00/jaar voor de senioren voor 2 sporten tennis & padel. Hiermee blijven we de voordeligste tennisvereniging van de omgeving.

- Het dak van het clubhuis gaat dit jaar gerenoveerd worden.

De Zoom is klaar voor de toekomst!
         Met 11 tennisbanen en 2 padelbanen

Nieuws Najaarscompettiie-kampioenen 2019 Stem op LTC De Zoom dames 1 voor sportploeg 2019 Trainingsbijeenkomst Dementievriendelijke vereniging Speeddate tennis Samen Dementievriendelijk De Zoom 2019 Senior Plus dag 2020 Tennispas 2019 afhalen Bridge-avond Banen onbespeelbaar? Oudste lid na 41 jaar lidmaatschap opgezegd Nieuw: pas zelf je foto op je pas aan! Max Vitaal Vrije inloop heren en dames KNLTB ClubApp Sportklassen 't Rijks De Zoom in Centercourt Spectaculaire opening op ZuidWest TV Drone-vlucht over ons park Alleen pinnen mogelijk